Korte geschiedenis: ik wist in Netvibes een NS-reisplannerwidget te maken. Netvibes nam contact met me op en vroeg me of ik wilde doorgeven aan de NS dat zij graag de reisplannerwidget in hun widget-shop wilde opnemen.
Ik stuurde via de website de NS een e-mail met daarin het voorstel van Netvibes. De beloofde 5 werkdagen waarbinnen NS beloofde te reageren verstreken. Weken, maanden gingen voorbij. Nooit hoorde ik iets van de NS.
Als je op social media zoals Twitter gaat zoeken op NS, komt het verhaal altijd op hetzelfde neer. De NS zwijgt.
Vanmiddag ontving ik van Edwin Mijnsbergen (mijn 23 archiefdingencoach) een link, met de tekst: Deze is interessant voor jou. Over het terugpraten van de NS.
De NS heeft gister bij de Social Media Monitor beterschap beloofd: NS over social media
Hieronder de Slideshare van gister. Mijn discussie is niet onopgemerkt gebleven (zie 1e dia)
Ns en social media
View more presentations from Social Embassy.
En nu de NS eindelijk aan webcare doet en ook de weg weet naar dit blog, hier nogmaals het aanbod van Netvibes.
Cool!
BeantwoordenVerwijderen