maandag, maart 01, 2010

Een personeelsadvertentie die opvalt

Als je als bedrijf of organisatie op zoek bent naar nieuw personeel, kun je een advertentie plaatsen in het dagblad waarvan je denkt dat het gelezen wordt door de beoogde kandidaten.

Voor de zekerheid plaats je de advertentie ook nog in het vakblad van je branche.

En tot slot laat je de personeelsadvertentie op je website zetten.

Of je doet het als DOK: je maakt een website rondom de vacature. DOK is op zoek naar een directeur. De bestedirecteur.nl

De ‘Beste Bibliotheek van Nederland’ zoekt per direct een nieuwe directeur.

Per 1 juni 2010 zal onze huidige directeur, Eppo van Nispen tot Sevenaer, afzwaaien. De afgelopen jaren stuwde hij DOK naar grote hoogte en die lijn wil de organisatie en haar medewerkers graag doortrekken.

Dat kan natuurlijk alleen onder de bezielende leiding van een voorloper op innovatief vlak. Een kanjer met sterk financieel, juridisch en politiek inzicht én een teamplayer die de tegenstellingen tussen maatschappelijke relevantie en commerciële samenwerking samen weet te brengen.

Heb jij deze exceptionele kwaliteiten, gecombineerd met een krachtig netwerk en gevoel voor humor, in huis? Dan voelt DOK je graag aan de tand!

De personeelsadvertentie van DOK valt op. Een kleine advertentie in De Volkskrant met daarin alleen maar het adres van de website.

Mond tot mond-reclame doet de rest. Er wordt over geblogd, getwitterd. Deze advertentie heeft - lijkt me - een veel groter bereik dan een traditionele personeelsadvertentie.

1 opmerking:

  1. Erg slim! Ben jij al bezig met de website debestearchiefdirecteur.nl?

    BeantwoordenVerwijderen