woensdag, november 25, 2009

NS en webcare > 2 weken verder

Twee weken zijn verstreken sinds ik een e-mailtje stuurde aan de NS. De NS beloofd binnen 5 werkdagen te reageren, maar komt die belofte niet na.

Vreemd. Ik vraag niets van ze, maar doe ze een aanbod. Correctie: Netvibes doet ze het aanbod te helpen met het toevoegen van de reisplanner-widget aan het ecosystem van Netvibes. Service van Netvibes aan de klanten van de NS.

Hoe je die reisplanner toevoegd aan je Netvibes-pagina heb ik hier beschreven.

Mocht ik ooit nog een reactie van de NS ontvangen, dan zal ik er op dit blog over schrijven.

4 opmerkingen:

  1. Buitengewoon slordig van onze nationale trots. Kan het bijna niet geloven. Eigenlijk zou je ook eens moeten bellen. Kijken wat ze dan zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iemand vertelde me onlangs ook over een gozer die een prachtige NS-applicatie had gemaakt voor de iPhone. Beter dan die van de NS zelf naar het schijnt en in plaats van het te omarmen schoten ze het af. Zegt wel iets over hun manier van denken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bellen? Ik vermoed dat ik dan minstens 2 weken in de wacht sta.
    In een eerdere blogpost heb ik een link geplaatst naar het verhaal over de iPhone-applicatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou je dan ook zo'n muziekje krijgen als bij de reclame van de vierkante wielen?

    Al met al een mooi (in de zin van lelijk) voorbeeld van gebrek aan webcare. Point taken!

    BeantwoordenVerwijderen