woensdag, maart 17, 2010

Het doek valt voor mijnzeeuwsarchief.nl

Donderdag 18 maart a.s. - dat is op het moment dat ik dit schrijf morgen - is het afgelopen voor de website mijnzeeuwsarchief.nl

Welkom bij Mijn Zeeuws Archief: dé online 'community' van Zeeuws Archief bezoekers/onderzoekers.
Op deze site kunt u uw bijdrage leveren en delen met andere bezoekers. Deel uw kennis over de archieven die liggen opgeslagen in het Zeeuws Archief.
De inhoud op deze pagina's is voornamelijk bijgedragen door gebruikers en is bedoeld om aanvullende informatie te bieden.
Het Zeeuws Archief kan niet instaan voor de juistheid van de informatie op Mijn Zeeuws Archief.

Tijdens de cursus 23 archiefdingen was ik nog heel enthousiast over mijn initiatief Mijnzeeuwsarchief.nl, maar dat enthousiasme heeft niet doorgezet.

Dat heeft verschillende oorzaken. Maar het geeft niets. Op naar het volgende project.

Dat krijgt zeker meer aandacht dan mijnzeeuwsarchief.nl

2 opmerkingen:

  1. Dat is jammer Poulus, maar het is ook zonde als je er zelf te veel in moet steken, als dat geen vruchten afwerpt. Ben wel benieuwd naar de verschillende oorzaken trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb weinig aan promotie gedaan en het idee werd niet opgepikt.

    BeantwoordenVerwijderen