dinsdag, februari 16, 2010

Hellotxt luistert naar zijn gebruikers

Eerder liet ik me vol lof uit over HelloTxt. Deze webapplicatie maakt het mogelijk om één bericht op vele sociale netwerken tegelijk te plaatsen.

Wordpress, Blogger, Facebook, Ning, Yammer, Flickr, Delicious, Twitter, ze zitten er allemaal tussen. Ongeveer zestig netwerken worden bediend.

Maar ik miste iets in de functionaliteit. Wanneer ik een bericht maak dat zowel naar Blogger als naar Twitter gaat, wil ik kunnen zien hoeveel karakters/tekens ik gebruik. Ik wil mijn bericht zo schrijven dat de kern in de eerste 140 tekens zit, zodat het als tweet duidelijk overkomt.

Verleden week dinsdag stuurde ik de makers van HelloTxt een e-mail met de suggestie een character-counter op te nemen.

Binnen 2 dagen ontving ik hun reactie:

Hi Poulus,
Thanks for the kind words. Try new.hellotxt.com
Best,
HelloTxt Team

De nieuwe versie van HelloTxt heeft een character counter. Precies zoals ik in gedachte had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten