woensdag, januari 27, 2010

Hellotxt

Met kop koffie en slapers in de ogen hellotxt aan het testen. Crossmediaal is het toverwoord.


Bovenstaand stukje tekst stuurde ik vanaf de webapplicatie Hellotxt gelijktijdig naar Twitter en Blogger.

Met 1 druk op de knop zond ik dus een tweet en plaatste een blogposting. Ik was tegelijkertijd op meerdere plaatsen aanwezig dankzij Hellotxt.

Stel voor dat ik dit namens het Zeeuws Archief zou doen. Dan kon ik met één bericht mijn doelgroepen bereiken op de plaatsen waar die zich bevinden. Precies waar ik over schreef in mijn posting over sociale netwerken.

Met Hellotxt is het mogelijk een bericht te plaatsen op zo'n 60 netwerken tegelijk.
Dat lijkt me ook wat teveel van het goede om op 60 plaatsen actief te zijn, maar het kan.

Ik ga de komende weken Hellotxt serieus bekijken.

5 opmerkingen:

  1. Zeker een mooi nieuw jasje! Ziet er strak en professioneel uit zo. Ga dit weekend ook weer eens wat sleutelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kinky jasje! Deze week heb ik gekeken naar de mogelijkheden van Ping, nav de Hootsuite-actie. Met Ping zou zoiets ook moeten kunnen. Heb jij daar ervaring mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Allen: dank voor de complimenten.

    @Anneke: net even naar Ping gekeken. Met Ping kun je updates naar "slechts" 45 netwerken zenden.

    In aantal wint Hellotxt. Maar ik ga Ping.fm toch testen. Je hoort ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dan! Is het hier ff strak geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen