donderdag, januari 21, 2010

NS doet niet aan webcare

Op woensdag 11 november 2009 - dat is ruim 2 maanden geleden - stuurde ik een e-mail aan de NS.

Wat was het geval? Ik had uitgedokterd hoe de reisplanner-widget van de NS in Netvibes geplaatst kon worden. De handleiding daarvan zette ik op mijn blog.

Deze handleiding trok de aandacht van Magdalena Böttger. Zij werkt bij Netvibes. Zij doet in haar reactie op mijn stukje het aanbod om de NS te helpen om de reisplanner-widget op te nemen in de Netvibes widget-directory. Zodat het voor gebruikers van Netvibes in de toekomst makkelijker is om de widget in Netvibes te plaatsen.

In mijn e-mail aan de NS geef ik dit aanbod door. Na mijn klik op de verzendknop, verschijnt de boodschap op mijn scherm dat ik binnen 5 werkdagen antwoord zal krijgen.

5 dagen gingen voorbij zonder antwoord. Weken gingen voorbij zonder antwoord.
En toch bleef ik hoop houden dat ik voor het einde van deze 23archiefdingen-cursus antwoord zou krijgen van de NS.

Maar helaas! De NS heeft niets laten horen. Misschien kan de directeur NS Klantenservice zijn bonus ook overmaken naar giro 555.

5 opmerkingen:

  1. tja, Albert Heyn laat tot nu toe ook weinig van zich horen op de twitteractie van mij en @janaca. Maar die duurt ook pas twee dagen. Coolblue reageerde dan weer binnen 24 uur...
    Webcare is blijkbaar moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sneeuwde het misschien op de dag dat je die mail aan de NS verstuurde? Misschien dat een digitale wissel was vastgevroren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het punt in ieder geval wel gemaakt. Ze hebben tijd genoeg gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. NS is echt vreselijk qua communicatie. Zowel offline als online. Verbaast me dat je uberhaupt een e-mailadres hebt gevonden, want ze maken de barriere om contact met ze op te nemen zo groot mogelijk (alleen post en ouderwets bellen en dan ook nog eens tegen een betaald tarief en flinke wachttijden).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Wendy: Ik kon ook geen e-mailadres vinden en heb het formulier op hun site ingevuld.

    Het is nu bijna 8 maanden geleden dat ik contact zocht met de NS. En nog altijd heb ik geen reactie ontvangen. #fail

    BeantwoordenVerwijderen