maandag, maart 29, 2010

Vaarwel podcast. Welkom Streetview

Rob Coers heeft het ding podcast uit de 23 dingen cursus voor bibliotheken gehaald en daarvoor in de plaats gekomen is Google Maps en Streetview.

Na een lange staat van dienst, heb ik afscheid genomen van Ding #15 uit 23 Dingen. Podcasting bleek toch al niet zo'n geliefd onderwerp te zijn bij de deelnemers en bovendien lijkt het erop alsof deze vorm van uitzenden zijn populairste tijd heeft meegemaakt. Tijd dus voor iets anders.

Ik vind podcast een geweldig ding en ben blij dat ie nog in de cursus zat toen ik hem volgde. Maar Streetview is ook wel erg leuk.

Ik ga het nieuwe ding 15 in ieder geval opnemen in Meer Dingen voor archieven. En ook de les doornemen.

2 opmerkingen:

  1. Podcast had wat mij betreft ook best mogen blijven in de vorm van een combinatie ofzo, maar Google Maps en Streetview zijn wel actueler inderdaad.
    Succes met ding 15. Laat maar weten als je hulp nodig hebt... lol :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Marleen. Dank je wel. Ik kan je hulp wel gebruiken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen