vrijdag, januari 29, 2010

Meer dingen

Tussen oktober 2009 en februari 2010 doorliep ik samen met collega's van het Zeeuws Archief de cursus 23-archiefdingen.

Een groepje medewerkers is zo enthousiast geraakt over de toepassingen die er zijn, dat ze maar moeilijk afscheid kunnen nemen. Het liefst zouden ze door gaan.

Over heel de wereld en in vele branches worden er cursussen 23 dingen (of varianten hierop) gevolgd. Op de pagina Meer dingen plaats ik de ontdekoefeningenen die mij interessant lijken. Suggesties zijn van harte welkom.

7 opmerkingen:

  1. @Poulus, wat een geweldig idee om dat zo te doen! In een mum van tijd heb je een cursus 24-50 dingen bij elkaar. Dank je wel, ik ga de nieuwe dingen zeker uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee poulus!! Op 21edingen voor het hoger onderwijs kun je misschien nog meer dingen vinden!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Alinda: daar ga ik zeker dingen oppikken.

    @Anneke: dank voor de reclame-tweet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poulus, heel goed kunnen we gewoon doorgaan, maaaaar mogen we je dan ook als het echt nodig is nog om raad vragen als excoach??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Poulus, het gaat lukken om voordat Roelof weggaat een andere baan te vinden, als 50-(archief)-dingen ontwikkelaar. De onderwerpen vanaf 24 zien er interessant uit. Schrijf maar een sollicitatiemailtje/twittertje naar Rob Coers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Poulus,

    Ik ben inmiddels verder gegaan met een volgend ding en heb daar ook al over geblogd. Prima initiatief van jou!

    Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Leeuw en Lineke: Ook jullie bedankt voor de complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen