zaterdag, januari 30, 2010

21 dingen voor 21e eeuw ouders

Ik ben op mijn zoektocht naar ontdekoefeningen al heel veel varianten op de cursus 23things tegekomen. 21 things for 21st century parents is wel een hele mooie variant.
Ouders kunnen leren wat hun kinderen hele dagen doen op de computer / hun mobieltje.

This program is designed to help you learn about, and how to use, Web 2.0 technologies so that you may better support, guide, and parent your digital native kids safely and confidently through both the perils and the possibilities that this brave new digital world offers.

Inschrijven kan nog tot 6 februari.

3 opmerkingen:

  1. Mooie tip! Dank poulus. Kende deze nog niet. Zou mooi zijn als de mediacoaches in de bieb deze cursus aan ouders zouden kunnen aanbieden. Nederlandse vertaling is dan denk ik wel vereist!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Alinda: ik wil me best op de vertaling storten. Heb nu toch de smaak te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb ik in de gaten! Wie weet een ideetje voor samenwerking met ZA! Voor het publiek wordt naar mijn idee nog iets te weinig gedaan met mediawijsheid. Daar zou dit initiatief mooi aan kunnen bijdragen!

    BeantwoordenVerwijderen